Apel catre mediul privat: Investiti in cluburile sportive pentru dezvoltarea sustenabila a afacerilor si a societatii
Companiile din România trebuie să se implice mai mult în sprijinirea cluburilor sportive și, împreună cu comunitățile locale, să înceapă să creeze o cultură în care sportul face partea din activitatea de zi cu zi a populației, așa cum se întâmplă în Elveția. Aceasta este una dintre concluziile evenimentului ”Game On: Uniting Business and Sports for Community Development”, organizat astăzi de Camera de Comerț Elveția-România (CCE-R) la Complexul Sportiv Național "Arcul de Triumf" din București.
”România trebuie să prindă astăzi ultimul tren în ceea ce privește crearea unei obișnuințe în rândul populației de a face sport cu regularitate. Acest lucru nu este posibil însă fără o implicare mai mare a mediului de business în finanțarea cluburilor sportive, astfel încât acestea să fie independente financiar și să nu mai depindă atât de la bugetul de stat. Crearea unui ecosistem în care mediul de business, cluburile sportive și comunitățile locale contribuie la profesionalizarea acestui domeniu a devenit o urgență. Din păcate, mai puțin de 20% din populația României este implicată în activități sportive, spre deosebire de Elveția, unde 85% din populație practică sportul în mod regulat”, a explicat Ion Schiau, membru în board și lider al grupului de lucru Sport în cadrul Camerei de Comerţ Româno-Elveţiene (CCE-R) şi fondatorul companiei de distribuție de ceasuri Albini Prassa.
Detalii pe Bucuresti Business.