Din 15 septembrie, compania Zarea este alaturi de tine pana la fluierul final al meciurilor din Superliga
La meciul Poli Iasi – Universitatea Craiova, din cadrul Superligii Romaniei la fotbal, pe ambele posturi tv care au transmis in direct partida au asistat 446.500 telespectatori, din care 342.000 barbati.
Derby-ul etapei trecute, dintre CFR Cluj si FCSB, incheiat la agalitate (2-2) a adunat peste 1.000.000 de telespecatori, ce au vizionat meciul pe cele doua posturi, mai exact 1.007.000 spectatori, din care 747.000 barbati.
Zarea este o companie cu branduri pentru toate gusturile, pentru toate sarbatorile, mari si mici, de zi cu zi.
Astăzi, ZAREA are o colecție de branduri de excepție, cuprinzând 20 de branduri din categorii variate de băuturi alcoolice: vin spumant, brandy, vin liniștit, lichioruri, aperitive, băuturi albe, cidru și sangria.
Brandurile Zarea sunt lucrate cu atenție, autentice, relevante, aducând ceva pentru fiecare gust și fiecare sărbătoare, mare sau mică, de zi cu zi. Compania continuă să dezvolte și să achiziționeze noi branduri, pentru a-și păstra locul în mintea consumatorilor.
Povestea ZAREA continuă. (P)